Suleyigit 31 olduk bu aksam ama pek hareketleri azaldı bu 3 4 gündür az hareketleri bazen bi vuruyor sanki deprem oluyor gobegimde sonralari azalıyor hareketler bu durumu yaşayanlar varmı 😑
Linababy Suleyigit Aynısını yaşıyorum bende, ama günde 10 hareket varsa sıkıntı yoktur diye biliyorum, sayıyorum 10 kere ediyor hareket 😊
mihraduru Biz de 31 olduk bu akşam. 2 gündür bana da hareketleri azalmış gibi geldi normalde çok çok hareket hissederdim.. Ama yine de arada bir hissediyorum 🤰