Kelebek26 Kızlar kızıma isim bulamıyorum. Daha doğrusu Sare, Ela isimlerini çok beğeniyorum fakat eşim beğenmiyor. Gökçe konusunda çok ısrarcı. naif, Kibar, tatlı isim arıyorum. tüm önerilere açığım 🌼♥️
Evita Kelebek26 sare bana da demode geliyor. Koyanlar alınmasın ben modern isim sevdiğim için. Gökçe çok hoş isim bence.
Evalyn feamtrmea ayy o kadar istiyorum ki Hifa ismini ❤️ . Ama eşim kimse söyleyemez beğenmedim diye tutturdu. Oda Meryem olsun istiyor :(
gokcecan Ayy bizde gökçe koycaz 😍😍 ben ipek ela istedim eşim fazla narin dedi. Nil gökçe hoş geliyo kulağa.
gokcecan Kelebek26 soyadınla oku bide. Bizim soyadına da uymadı 😂 ipek ela çok narin zarif kulağa tınısı çok güzel geliyo tam kız ismi
Yarim_Kilo_Kiyma Kelebek26 Azra, Duha, İkranur, defne, Zeynep, Meryem 🌺 bizede kiz dediler değişmez ise bunlardan ikisi olcak inşallah