Yarin sabah doguma gidiyorum suni sancı ile doğumum başlayacak . Beni ne bekliyor bilmiyorum. Endişe korku heyecan hepsi bir arada. Haftası geçtiği için bebeğime bişey olucak korkusu var birde .. Hamile kalmaya karar verdiğim günden beri burdayım genelde uzaktan takip ettim , fikrim olan konulara yazdım aklimdaki herşeyi direk buraya sordum .. Dualarınızda bana da yer verin insAllah 🤲