Seyide Merhaba kızlar benim kuzum suyumun azalmasından dolayı 32+4te spinal sezeryanla doğdu 21 gün yoğun bakımda kaldı 3 gündür evimizdeyiz ama gazımızı çıkartamıyoruz bi türlü 🤦🏼♀️ Önerebileceğiniz bişey var mı ?
Eminesss Seyide bende prematüre kız bebek annesiyim biogaia yada sab simplex öneririm ben kullandım ikisini de çok memnun kaldım geçmiş olsun 😇
Ltbumt Seyide kiraz çekirdekli yastık kemer ya da patik var kullanan kişiler çok önerdi onu bir dene canım bu arada ciğer geliştirici iğne yapılmış mıydı
kitapkurdu Seyide kimyon rezene anason dene canım sen de iç bebeğe de ver. Ben kimyon verdim çok faydasını gördüm. Bir de gaz damlası “ nurse harveys” damla kullanıyoruz.
Eminesss Seyide aynı saatte vermeye dikkat et canım 1 haftaya kadar etkisini gösteriyor bizde öyle olmuştu günde 1 kere 5 damla ver aynı saatte umarım işe yarar 😇