Merhaba ben sakaryada oturuyorum doktorum orhan Hayri mete memnunum ama ben ilk kızımı doğum evinde yaptım memnun da kaldım. Ama şimdi malum virüs den dolayı ozel muayenehane sine gittim sizler hangi doktora hastaneye gidiyorsunuz öneriniz var mı yazarsanız sevinirim. 😉