Kızlar erken doğumdan korkuyorum midem de çok fazla ağrı var kasıklarma vuruyor. Önceki doğumum sezeryan oldu mecburen bunda da normal doğum istemiyorum erken olursa yine o ağrıyı çekersem yine tekrar sezeryana almak zorunda kalırlarsa diye korkuyorum karmaşık duygular içerisindeym gelin dertleşelim😊