Bsgs Hayırlı olsun, bana da haftaya sezaryen günü verecek bakalım, ilk bebeğim 38+3 te sezaryenle doğdu göğüs ucum da yoktu, şırıngayla göğüs ucumu çıkarmaya çalıştı hemşireler oğlum tutabilsin diye, silikon meme ucu denedik biraz zor oldu ama yavaş yavaş tutmaya başladı, ilk gün hastanede çok az geliyordu sütüm ama doktorum ona bi damla bile yeter mama verirsen sonra göğsünü tutmaz dedi, vermedik mama.Ertesi gün benim sütüm bi geldi ikiz olsa doyardı😊 Darısı başınıza inşallah