Alttan muayeneye girdin mi hiç
bende de skolyoz var iki gün önce muayeneye gittim normal doğuma pek olumlu bakmadı doktor özel hastaneydi ama sezeryan ben ücretleri normal doğuma nazaran daha fazla olduğu için böyle söylediğini düşündüm
çünkü devlet hastanesine gittiğimde skolyoz normal doğuma engel değil dedi catı ile alakalı imiş