papatyalarr5 benim 28 den bu yana hep kasılıyor gergin halde neyseki çok uzun sürmüyor bu sıralar ztn standart akşamları aynı saatlerde başlıyoruz kurulmuş alarm gibi kasılmalarımız 😁 ayak kramplarımız sıklaşti ve ellerde uyuşma ağrı başladı sizde de oluyor mu bunlar bıçağı elime alınca ya da telefonu uzun süre tutamaz oluyorum artık 😬