Hanımlar merhaba, 40+0 olduk bugün, adet ağrılarına benzer ağrılarım vardı gün boyu. Şimdi lavobaya gittim. Çamaşırımda bir
miktar kan gördüm acaba bu nişan anlamına mı geliyor? İlk gebeliğim bu yüzden tecrübesizim açıkçası. Sabah doktor kontrolüm vardı, sabahı beklesem mi hastaneye mi gitsem bilemedim? Bu konuda bilgisi olan var mı? Kan gelince direkt endişelendim açıkçası