Kızlar merhaba benim doğumum temmuzda olacak oda için vantilatör kullanmayı düşünen var mı malum çok sıcak ama bebeğe de bir zararı olur mu bilemedim. Kullanan varsa olumlu olumsuz özelliklerini yazabilirse iyi olur bir de bir zararı olmazsa nasıl bir ütün önerirsiniz?