Merhaba arkadaşlar gebeliğimin 30 haftasindayim şiddetli diş agrım var .1 kutu largopen kullanmama ragmen iyileşmedi. Dis doktorum virusten dolayi mudahale etmiyor .10 gündür yemek yiyemiyorum .vemcaine sprey kullansam sorun olurmu.yada başka bir çözümünüz varsa lutfen yazin.