Akg Esemsu ben çok beğeniyorum bekarlık zamanından beri hep beğenirim ama çok kişide var mı diye tereddüt ettim
Nur5495 Akg benim çok eskiden beri hayalimdi kızım olursa derin koyacağım diyordum o yüzden hiç umrumda değil :) artık bütün isimler çok zaten, herkeste aynı isimler
Akg Esemsu Yüzlerce isim duydum geneli itici geldi ama bunun kadar bana güzel gelen ya da farklı şeyler hissettiren isim olmadı biraz göreceli bi mesele aslında doğru söylüyorsunuz benim kızımda daha farklı durur dediğiniz gibi