Hep sağ tarafıma yada sırt üstü yatınca uyuyabiliyorum sol tarafıma yatınca asla rahat edemiyorum internette sırt üstü yatmanın zararlı olduğunu okudum kan akışında etkili oluyormuş ama gece sık sık kalktığımda sırt üstü yatıyo buluyorum kendimi 🙈 benimde çok aklıma takıldı size sormak istedim