Ben 11 yıl önce kullandım ve sadecee o zamanlar wee bebedor bambino vardı birde mikaydı hiç birşey olmadı şimdide var cam bende aldım hiç birşey olmadı biberon kullanmaya meyilli mama verecek kişiler genelde daha iyisini istiyor su vermek için düşündüğüm için en küçüğü yeterli biberon koku yapmıyorsa sık sık uçlarını değiştiriyorsun zaten