a93byn İyi geceler hamişler az önce kedi saldırısına uğradım elimi tırmaladı kanamadı ama kabardı sizce yarın doktoruma danışmalımıyım yoksa abartıyormuyum
Caglahassan a93byn benim köpeğim hergün her dk beni tırmalıyor😂 kanamadıysa enfeksiyon durumu olmaz bence evde baticonla silin varsa
Slnbsr a93byn benim elim camla kesilmişti hamileyken. Tetanoz aşımı olamıştım daha, kesilince yaptılar
annecikk_ a93byn beni kedim hergun tirmaliyor istiriyor kanatiyor❤️🤦🏻♀️ tanidik bi kedimi yoksa sokaktan felanmi?
Evita annecikk_ ben yıllar önce kuduz aşısı vurulmaya gittiğimde doktor bana kediyi tanıyo musun demişti🤣 şok olmuştum. Meğer ev kedisi mi sokak kedisi mi demek istemiş. Sokak kedisi ama işyerinin bahçesinde hep tanıyor sayılırım demiştim saf saf…
Pankek a93byn Öncelikle sorayım sokak kedisi mi ? Aşılı ev kedisi mi ? Bizde 7 tane var evde. Kolonya sıkıyoruz sonra devam 😋
Ela2020 Kuduz aşısı olman gerekiyor tetanoz ne alaka anlamadım .sokak kedisiyse ne olduğunu bilemezsin sonuçta
Evita Ela2020 beni sokak kedisi tırmaladığında 5 yıl önce işyeri hekimi ümraniye araştırma hastanesine yollamıştı. Kefiler toprağı eşeliyor ya tetanoz mikrobu da olabiliyormuş, o yüzden tetanoz da vurmuşlardı. Bir de süresi var onun 24 veya 48 saat içinde hastaneye gidip aşılar vuruluyor. Tabi arkadaş hamile prosedür nedir bilemicem.
Ela2020 Evita benimde geçen yıl kolejde öğrencimi kedi tırmaladı kuduz aşısı yaptırmışlardı o zaman ikisi de şart tetanoz ve kuduz aşısı
Ela2020 Normalde bende her bulduğum kediyi severdim kolejde böyle bişe görünce bi daha ellemedim sokak kedilerini .durduk yere aşı falan başıma iş açmayayaım diye 😂
Evita Ela2020 ben oldum kuduz aşımı artık koruma altında sayılırmışım hemşire öyle demişti 😁galiba duruma göre 1 kez daha yapıyorlar sonra ömür boyu garanti:)
Evita Zuhal1 yok orda oturmuyordum da Türkiyede sadece bazı devlet hastanelerinin kuduz aşısı yapma yetkisi vardı, şimdi nasıl bilmiyorum, o yüzden beni oraya çağırmışlardı. Haydarpaşa bi de kartalda bi devlet hastanesiydi yanlış hatırlamıyorsam.
TugceBahadir a93byn evde baktığınız hayvansa normal bişey olmaz benimde kedilerim var aşıları varsa sıkıntı yok