anne543769 Kbrmrt57 39+3 kızlar aççok bulantım var midem inanılmaz kötü doğum habercisi olabilir mi acaba bilen var mı
poyrazsmom_ Kbrmrt57 öyle valla canım herkes doğum hikayesi yazıyo, nişanım geldi suyum geldi diye haber veriyo bende durmadan bizim oğlana yalvarıyorum artık gel diye 😂yolu bulamıyo bebişler heralde
Pinar_93 Kbrmrt57 Benim de bugün adet sancısı gibi ağrılarım oldu aha geliyor dedim ve yine gitti sancılar … yani bende anlamadım neden gelmiyorlar acaba . Bende her şeyi deniyorum gelmeyince gelmiyorlar demek ki artık ne yapalım kısmet…
Kbrmrt57 Mesray bence de gelmeyen bebek yapmışız 🤣 ilk doğumlar da geç oluyor diyolar inşaallah öyle olmaz
Kbrmrt57 poyrazsmom_ bence de. Canım eşim bazen karnımı itekliyo hadi gel diye benim karnım bile düşmedi daha 😀😀
tubacaner Bende 40+2 ama arada gelen adet sancısı dışında hiçbirşey yok bugün nst de 60 ı gören düzensiz sancı da oldu ilk defa doktor yarın sezeryana alayım dedi ben istemedim beklemek istedim biraz daha dua edin dualaşalım
Kbrmrt57 tubacaner bir sıkıntı yoksa bende beklemekten tarafım inşaallah düzene girer sancıların 😍 evet birbirimize dua edelim tez vakitte hayırlısıyla kavuşalım evlatlarımıza ♥️
anne543769 Kbrmrt57 ya hadi inşallah çok zorlanıyorum artık gelsin oğluşum 🙏🏻❤️hepimiz sağlıcakla doğuralım güzel anneler. sezeryan olanlar bitti sanırım biz normal doğumlar kaldı
tubacaner @Kb Kbrmrt57 Amin İnşallah sağlıkla kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim hepimize 😊
Busraozdemir07 Sancıları 50 olup düzenli aralıklarla gelen var mı kızlar 😑 lekelenmelerim başladı az önce doktora gittik adet sancısı gibi fakat düzenli seyrediyor nst de. 1 2 güne gelir dedi Doktor, pazartesi sezeryan demistik gelmezise