Kızlar biraz uzun olabilir hakkınızı helal edin…ben 7 ay önce 10 haftalık bebeğimi kaybettim düşük yaptım bı ay sonra kimyasal yaşadım ama bebeğim geç dollenmeydi gecikmenin 4.gunu negatif çıkmıştı 12.gunu 32 beta ile pozitif çıkmıştı ve rahim duvarında kalınlaşma vardı şimdi adetim iki gün gecikti beta sıfır ama rahim duvarında kalınlaşma var acaba yine geç döllenme yaşıyor olabilir miyim doktor söktürücü vermedi siz ne diyorsunuz?