pamuk32 benim de başından beri 15 çıkıyodu sağlık ocağındaki doktor hep korkutuyodu ama kadın doğum uzmanım hep normal dedi. Şimdi ilk defa 17 yi gördüm yani artmış bi de 3 aydır kan tahlili yaptıramıyordum şimdi biraz korktum o yüzden ama sanırım olabiliyormuş bu değerler cevabınız için teşekkür ederim 🌸