Nurdann__25 Arkadaşlar 28+3 haftalığız ve tansiyon hastasıyım bebeğimin nstde kalp atışları 170 lere kadar yükseliyor başına böyle bişey gelen varmı bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi
brnr09 Nurdann__25 tam bilmiyorum canım ama normalde de 140-180 arası falan oluyor sanki. Benimki öyleydi yani öyle biliyorum. Bizim kalp atışımızın yaklaşık 2 katı kadar oluyormuş diye biliyorm
Nurdann__25 brnr09 bilmiyorum canım ya moralim çok bozuldu normalde 120-160 olması gerekliymiş öyle söylediler ayrıntılı ultrasonda da bişey çıkmamıştı ama senin doktorun bişey demediyse sorun yoktur büyük ihtimalle