Arkadaşlar 66 gün önce sezeryanla 30 haftalık ikizlerime doğum yaptım. 40 gün ilk 15 gün çok sonraki günler azalarak kanamam oldu. 41. Gün ilişkiye girdik ve sonrasında adet oldum ve hala da kanamam devam ediyor mahfoldum resmen 66 gündür hala hastayım dr gittim 10 gün önce bana duphaston verdi ama o bana hiç fayda etmedi kesmedi kanamamı bugün muayene oldum tekrar DIANE verdi ilk kez kullanıcam ama prospektüsü okuyayım dedim kocaman bir kağıt çıktı sizce kullanmasam mı nette de çok iyi yorumlar yok ama sadece kanamam adetim düzelsin diye 21 gün tek kullanıcam sonra devam edemiycem yardımcı olurmusunuz? Başka ne yapabilirim.