Bhr777 Geçenlerde böyle bir haber çıkmıştı. Erkek bebek beklerken kız bebek veriyorlar aileye. Aile de bebeği alıp gidiyor ama tabi nasıl olur vs. Diye araştırıyorlar. Meğerse erkek bebeği birine satmışlar, kız bebeği vermişler bunlara. Dava açıldı hastaneye. O gün, o hastanede doğan bütün bebeklere DNA testi yapmışlardı.
Yani demem o ki bu kadar teknolojiye hala cinsiyet yanılması oluyorsa o işte bir terslik var demektir.