İlk gebeliğimde doğumum normaldi. Hiç sarma yapmadım bunaldığım için. 30 kilo almıştım ama gebe kaldığım kilo düşüktü. Ve çocukluğumdan beri karın kaslarım sıkı sanırım ondan sarkma olmadı. Sezeryandan bir süre sonra korse kullanabiliyorsunuz ya da sarabiliyorsunuz ama bu süre değişir doktorunuza danışın.