Ozlem0635 bende bronşektazi hastasıyım çok çok ilerlemiş hali. İlk başlarda çok sıkışıyordum polene alerjim var bu dönemlerde çok zorlanıyorum ama sanki son zamanlarda biraz daha iyiyim gibi. Psikolojik olarak çok düşününce sanki nefesim daha çok daralıyor gibi olduğumu farkettim. Bende düşünmemeye çalışıyorum. Şuan 10 haftalık olduk inşallah Rabbim kolaylığını verir. Doktorum ventolin inhaler kullanmama izin verdi. Symbicort ta kullanıyordum onu çok sıkışmadıkça kullanma dedi. Biz iyi olacağız ki bebeklerimizde iyi olsun. Rabbim yardımız olsun.