Elifbalim Canim bende yaklasik 2 yil hamile kalamadim. Adetin 2. gunu hormon tahlilime bakildi. Vajinal ultrasona girdim. Sonrada rahim filmi cektirdim. Esimde sperm testi yaptirdi. Sonra klomen ve catlatma ignesine basladim. 3. kutuda hamile kaldim. Sende mutlaka butun tahlillerini yaptir ondan sonra tedaviye basla