Gebeliğim in başından beri Sefaköy Medipol e gidiyorum şuan 35. Haftamdayım, hiç söylediğiniz gibi problemler yaşamadım, Şerife hanımdı doktorum kendisi olaylardan dolayı gelmediğinde de Sibel hanım a gittim ikisinden de memnun kaldım gayet ilgililer ve bilgilendiriyorlar.