Kızlar hepinize 27+4 haftadan selamlar ☺️ Bugün kontrole gittiğimde minik oğluma gayet iyi dedi doktoru ben yıne aynı kılomdayım bebegı beslemişim sadece 1 kilo 148 kg dedi iri bi bebek olucak dedi ☺️ Haftasına gore önde gözüküyor dedi en başından beri öyleydi hep nyse guzelce evime gelmiştim ki benden brz daha haftası önde olan bir yakınımı duydum suyu az oldugu için erken dogum yapmıs bebegi küveze almışlar benımde içime korku girdi acaba gelişimi brz önde olduğu için bendede erken doğum olur mu ilk anneyim ve çok endişeliyim bu konuda 🙄🙄 bir terslik olsa bile nasıl anlarım bilmiyorum