Nokta olur tabii canım bana doktorum oyle dedi mide bulantım olur dıye, gece yatmadan içebilirsin 2saat birşey yememiş ol. Ben garantı olsun dıye alarm kuruyorum gece 3te filan kalkıp içip yatıyorum cünkü bazen yatana kadar ağzıma devamlı birşeyler atmış oluyorum o yuzden gece kalkıyorum. Sende oyle yapabılırsın. Sabah bulantıları cok kotu bırsey hele ılacın ustune beklememiz gerektiği için sıkıntı.