MomDuck Dünden beri lekelenmem oldu doktor normal olabilir dedi çok az kan da geldi progestan kullanıyorum ve yatıyorum aynı durumda olan varmı 6+4um bugün kalp atışlarını da duyduk
Babyy1S MomDuck dünden beri bende de oluyor lekelenme doktora gittim yerlesme akıntısı dedi 2bucuk aylıgım bende adet kanaması gibi oldugunda gel dedi ben ne olur ne olmaz diye progestn yazdrdm ağri yok akıntı var kahverengi
MomDuck Benimde aynı ağrım hiç yok lekeler var ama bugün öğleden sonra hep yattım çok iyi geldi sanki kesiliyo inşallah kesilir