Mcg05 ya bazen şaka gibisiniz
Ya bu nasıl saçmalık zaten iki tahmin secenegi var ve uzman görüşü bile bebek küçücükken net olamıyor bu platformdan mi medet umuyorsunuz anlamıyorum burda kim uzman söyler misiniz ?! Maksat muhabbet se binlerce konu var. Ne alaka yani aha 14+4 teyim devlet söylemedi 16 olmadan beklemedeyim böyle saçma sapan şeylere girişmedim en azından