Ipek_cavar89 ya ben kilo alması için her gün bir bardak süt içtim , her gün muhakkak muz yedim , kuruyemiş yedim . Sabahları yumurta . Sonra gün içinde tekrar portakal gibi meyve . Ama sanırım fazla kaçırdım . Bebeğin kilosu zaten hep öndeydi ama 38 de bi anda 3.700 oldu . Son haftalarda haftalık 300 gr almaya başladı . Kestim bir çok şeyi ama yine alıyor . :(