Bende 37. Haftamdayım ve aynı şekilde çırpınır gibi yada hani aniden bi ürperti gelir titreriz ya ona benzer hareketler oluyor çok merak ediyorum o an ne yapıyor içeride acaba diye :) hatta bazen sanki kırt kırt içeriden karnımı deşiyor parmaklarıyla. Yaşamayan birine tarif etmesi imkansız ama benimle aynı şeyleri yaşayanlar olduğunu bilmek rahatlattı şu an 😅