YME Merhaba anneler ben 21 +3 günlük hamileyim ilk hamileliğim bebeğimin hareketleri cok seyrek ama elimi ne zmn kasiklarimda ve karnimda dolaştirirsam nabız gibi bir sey sürekli atıyor bu nedir acaba ? Ya da bu şekilde hisseden var mi?
Gzdb1018 YME canım o haftalarda zaten bebek hareketleri genelde kücük ve atma gibi oluyor sonrasında daha belirginlesiyor normal yani
Cansummm YME bende 19+5 teyim ve malesef çok nadir hissediyorum. Dr um plesanta önde arkada kalıyor bebek geç hissedersin dedi bana belki sizinde öyledir. Dışardan nabız hissedilir mi bilemedim belki bilen biri cevaplar bende burada bekleyeyim🤗