Kızlar 2. Gebeliğim 32 haftalık hamileyim. Kızımda sezeryan oldum belden uyuşmali oldu çokta rahattm hiç yatmadm. Ama 2. Sezeryandan çok korkuyorum bunda tamamen uyusammi acaba 🤔 Onada direk ağrıyla uyanyosun zor diyolar 🤷♀️ İki şekildede yaşayan varmı fikirlerinizi merak ediyorum ♥️