Mine_Nur123 Kızlar 10+5haftalık hamileyim gözümde ilginç birşey cıktı arpacık desem değil öyle minik içi beyaz birşey çok kaşınıyor batıyor ilaç da kullanamıyorum ne yapsam geçer
Barkoddg Mine_Nur123 Kapinin koluna sür 3 defa canım bana demislerdi inanmamistim yapmam dedim diger odaya gidip gizlice yaptim.sabah kalktim gecmis. It dirsegiyse tabii ki.