Masalimobenim şu mübarek günde ne sataşmalarına kulak verip günaha girerek gaflete düşüreceğim kendimi ne de seninle şurda saçma sapan hamilelik hormonlarının kurbanı olup polemiğe gireceğim seninle.. Burda o kadar insan var hiç kimse üzerine alınmadı aksine hak verildi de acaba neden bi sen üzerine alındın o da ayrı bi mesele.. Sanırım konuyu anlamadın :) Hayırlı günler canım.. Yaşadığın acıların içinde geçmiş olsun inşallah bir daha yaşamazsın..