Gul97 zglpmb benim gün içinde aşırı sert olmuyor ama gece yatarken bazen çok sert vuruyor 😂ama benim uykumda tekme atsa yine uyanmam heralde uykum ağır biraz 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
zglpmb Gul97 ay benim hiç uykum kalmadı tekme atsa uyanırım heralde, eşim yatakta dönünxe bile uyanıyorum. Uykum aşırı hafifledi. Sanırım vücut kendini hazırlıyor bebekli hayata. Saat başıda tuvalete kalkıyorum resmen. Uykudan anladığım bir şey kalmadı
drn5410 Gul97 bende 29+5 oldum birkaç gün önce usg çektirdik ondan sonra duruldu kızım arada hareket ediyor 28. Haftada sanki içimden çıkacak gibi durmuyordu 🤭 şimdi maşallah pek bir sakin arada kıpırtısı var işte kendince 😅 heralde pozisyon değişti hissetmiyorum çok diyorum
mihraduru Bizde bugün 31 olduk. Gün gün değişiyor hareket durumu. Ama ben de uyku sıfır. Yatakta dönerken bile zorlanıyorum. Bi de sırt üstü yatmayın diyorlar…
Aysiscim Gul97 erkek canım. Biz hareket ettiğimizde onlar içerde sallandığı için uyuyormuş. Biz hareketi bıraktığımızda içerde parti yapıyor özellikle de sola yatınca 😂
Betulsna Gul97 Oluyor oluyor hiç sorma oruçlarımızı tutuyordum ben 3 gündür tutamıyorum yanma hissi felan oldu bozdum orucumu. Birde yan felan yatınca sanki çocuk birikiyor yatamıyorum. Ay çok farklı bişe🤷♀️
Gul97 Betulsna evet çok farklı bi duygu bazen uzanıp izliyorum onu kötü olduğunda tutma tabiki iki canlısın sonuçta kuzum
Hanimm Gul97 oluyor 😍 o kadar güzelki anlatamam ♥️ Onu izlemek çok güzel. Rabbim isteyen herkese hayırlısını nasip etsin 🥰
Gul97 Hanimm ben bazen farkediyorum bazen kasıklarımda hissediyorum doktor duruş şeklinden dolayı kafası aşağıda olabilir bazen dedi 🤷🏻♀️😂
Hanimm Gul97 bizimkinin ayakları aşağıda tekmeleri net belli oluyor 😀 Göbek kısmımda da kaymasını falan net görüyorum 🥰
inciiim Gul97 canım perinotoloji uzmanı söylemişti sırt üstü yatmak doğru değilmiş bebeğim kalp atışı yavaşlıyormuş hatta detaylı da beni sırt üstü yatırıp dinletmişti sonra yan yatırıp dinletti sonra
Aayss hulya4627 aynı haftadayız sizinle şimdi muayeneden çıktım dün pek keyfi yok gibiydi önceki gün hiç durmadı sanki karnımın içini yırtıyor gibi. Doktora sordum günü gününü tutmaz bebeğin keyfine göre dedi😊
Asel21 Gul97 31+6 günlüğüz vebeklermin hareketleri normal kıpır kıpırlar ama arada sizin dediğiniz gibi oluyor doktoruma sorduğum da muayene olurken normal demişti ama 33′cü haftada böyle birşey olmuş olsaydı korkman gerekir demişti
Asel21 Gul97 doktorunuzun numarası var ise mesaj atabilir ve ya arayabilirsiniz içinizin rahat etmesi için
Gul97 Asel21 bugünde takip edip arıycam kuzum kesinlikle bu hafta zaten kontrole gidicez ama bugün düzelmezse haraketleri sıklaşmazsa ararım yine ne olur ne olmaz