İlk gebeliğimde gece adet sancısı gibi ağrı oldu sabah lavobaya gittim ve öksürmemle beraber pembe lekelenme geldi az az her silmede yoğun kan boşalır gibi değil sonra hastaneye gittim nışanım gelmiş ve 2 cm acılma olmuştu eve Döndüm evde daha rahat ilk doğum zaten acılma uzun sürüyor sonra akşama kadar pembe lekelenme devam etti işte akşamı da hasteneye gittim doğum yaptım