Kızlar merhaba 32+4 günlük ikizlere hamileyim sol kaşığımda ağrı ve sancı sebebiyle doktora gittim bugün …Nts de sancı çıktı sonra tahlil falan yapıldı kum veya taş döküyorsun dediler ve antibiyotik verdi .Bu sancı işe erken doğum diyemem ama kum tetikleyebilir doğumu dedi .Başına gelen varmı acaba …Lütfen dua edin vaktiyle sağlıkla gelsin kuzularım 🙏🙏🙏