Merve_t Arkadaşlar ben 32 haftalik gebeyim. Ama bebeğim 34 haftalik , Basi da 35 haftalik gözüküyor aynı sıkıntıyı yaşayan var mı doktor yarın açlık tokluk şekerime bakacak daha once seker yuklemesi de yaptirmistim bi sorun cikmamisti .
Rabiamehmet Merve_t ben de 30+4 ultrason da 33+4 çıkıyor. İri olduğunu söyledi gittiğim doktorlar. Açlık tokluk şekerim 2 ay boyunca takip edildi. Sorun cıkmadı
Wxyz Merve_t ayni durum bendede var 35 haftalik hamileyken bebegim 3500 kiloydu kafasi 41 haftalik dedi doktor sende seker mi var dedi bilmiyorum dedim test filanda yapmadi su an 37 haftaligim artik test yapsada bi anlami yok galiba cunku bir hafta sonra sezeryanla dogum yapacagim ama kafama cok takiliyo bu durum
Aksel Merve_t bende 32 haftalik gebeyim ama bebeğin sadece kafası 34 ile uyumlu 2 hafta büyük dedi kafası