asyaninannesii Kızlar sorum şu tam 17 haftalık olanlar cinsiyetiniz nedir acaba tam 17 olacak ama benim bebiş 17 haftalık çünkü merak ettim 🥰
Htc_bgm asyaninannesii bende 16+6yim doktor 12.haftda erkek dedi ama sonrasinda gostermedi kendini bakalim erkek diye umuyoruz 🙈🤣
Lamia65 asyaninannesii Merhaba canım.Ben 15 haftalığım. 14+2 de doktora gittim.Benim Bal kendisini göstermedi🤭
asyaninannesii Ulkumina Ay şükür bir kişi yazdı ya Allah bağışlasın benimde ilk çocuğum bakalım doktorumuz yüzde 90 dedi detaylı bekliyoruz 1 ay sonra ama kesindir artık kurcalamaya gerek yik herhalde 😁😁
Ulkumina asyaninannesii ben de aynı şeyi düşünüyorum baya baktı bacak arası boştu boş yanı kız dedi hayırlısı artık sağlıcakla doğsunlar inşallah
Ulkumina asyaninannesii ama bazen de bir erkek demişler bir kız sonra 20. Haftada erken yine de bir sonraki kontrolden sonra alışverişe başlayacağım inşallah
asyaninannesii saramomy bu sene duyduklarim kız oluyor genelde kız senesi bu sene hayırlısı olsun inşallah canım
Yasemine Ben 16 +5 te öğrendim erkek demişti dün 25.haftaya girdik kontrolümüz vardı doktorumuz erkek dedi değişmedi yani 🥰
Melike-0467 asyaninannesii eli ayağı düzgün olsun koz erkek önemli değil hep hayırlısını istedim ben demekki en hayırlısı bu rabbim nasip etti Allah isteyen herkese versin 🥰