Kubrayldz51 1 ay önce biyokimyasal gebelik yaptım şimdi ise 5 haftalık hamileyim ama doktor kese görünmüyor dış gebelik olabilir dedi neden görünmüyor dış gebelik olabilir mi ????
Merve59630 Kubrayldz51 5 haftalık görünmeyebilir benim ki 6. Haftada alttan muayene ile görülmüştü normal yani
Kubrayldz51 Tugce1803 1563 çıktı salı günü gel yine göremezsem alttam muayene yapıcam dedi ondan da korkuyorum 😔
Tugce1803 Kubrayldz51 daha küçükmüş ya sen 4 haftalarda falansın o zaman merak etme alttan görünür şu an ne kadarlıksın
Deletedmom95 Kubrayldz51 beta HCG bu değerlerdeyse 5 haftalık değilsinizdir geç yumurtlama olmuştur (adet tarihinize Göre 5 haftalık çıkıyor ise eğer). Kese de 5000 ve üzeri olunca gözüküyor canım görünmemesi gayet normal kendini strese sokma 🤗🤗
Gemmirose Önceden yaşadığınız kötü tecrübeden ötürü endişelenmenizi anlıyorum ama benim de kese 7. Haftada görünmüştü. Görene kadar ben de inanılmaz üzülmüştüm. Umarım sonunda miniğinizi görmek nasip olur ☺️☺️
meltemustafa Kubrayldz51 benimde 5. Haftada kese görünmüyodu canım 6. Haftada kesede bebekte göründü bide kilon varsa o yüzdende görünmeyebilir benim o yüzdende göremeyebiliriz dedi dr başta korkuyo insan ama inşallah hayırlısıyla görürsün