Mutsuzpapatya valla bizim apt da gün yapılıyor hastaneden geldiğim gün çocuklar kapımın önünde evcilik oynuyor bi görseniz buraya hastalık uğramamış gibi davranıyorlar maske takmışlar ama çenede ikindiye kadar bi otururlar onlar kalklar iftar saatine kadar başka grup gelir oturur delirmiş gibiler daha geçen 200 m ödemizdeki bi mahalleyi tamamen kantinsin aldılar bi akıllanmadılar