Kizlar bu gun sabah kanamayla hastaneye geldim. Meger kanama sandigim şey nişanmiş. Ama surekli akinti şeklinde geldi. Nasil nişan anlamadim. Hastaneye geldim doktor sezeryana alalim dedi. Iyiki de almiş. Kizim kakasini yapmiş. Cok kakalı ama dunyalar tatlisi kizim var. Illaki normal dogum diye diretmeyin arkadaşlar. Herseyde vardir bi hayir. Kizim kakasini yeseydi Allah korusun belkide kuveze konmak zorunda kalirdi. Insallah herkes kucagina saglikla alsin bebegini :)