ben sigorta ve iskurla görüştüm bana almayın, alırsanız doğum parası etkilenir dediler.
evet son 1 yılda 90 gün yatmıs olması lazım
ama son 3 aydaki yatan maasının ortalamasıyla ödenek tutarı belli oluyor
işkurdan maas alınca sigorta yatmıyor 0 tl gözükücek yani 3 ay boyunca, bu sebeple de rapor parası 0 olucakmıs.
ben muhasebeciyim kendi adıma basvuru yapmadım o yüzden ama burada bir arkadas sgk ile görüştüm sıkıntı olmaz dedi, ben riske atmadım acıkcası