Gulanmiran neden tüm kontrollerini özelde yaptırmana ve aylarca gittiğin dr unla doğum yapmaktansa devlete gittinki, allah oraya kimseyi düşürmesin daha önceki hamileliğimde bir gece feci sancılanmıştım normalde özele gidiyordum ve hiç bir özel hastanede gece dr yoktu mecburen gittik devlete, o rezilliği size anlatamam o sancı odalarında bağıran kadınların ne salaklığını bıraktı ebeler ne gerizekalılıkları kaldı bi kadın geldi sancı odasındaki kadın allah rızası için bi bakın diyor eee sende yapmaya gelirken çok güzel doğurmaya gelince burda bize nazlanmayın dedi ben şoook oldum ,ben artık kendimi bile unuttum saf saf etrafa bakıyorum ama sancıdan kıvranıyorum benide resmen attılar koridora t.sandalyeyle yanımda kimse yok ağlayıp duruyorum tam 45 dk sonra biri gelip baktı uzaktan 🙄düşük yapıyosundur , normalde özele gidiyomuşun ya yarın kendi dr una gidersin diyip beni hasta bakcı dısarıya resmen attı arabayla . Ordan çıktık eve geldik ve ben o gece ağlaya ağlaya düşük yaptım . Ertesi gün dr uma gittim olanları anlattım hemen dedi bimere yazın , yazdık tabi takip baslatıldı dr ve ebeyle ilgili ama sonra ne oldu bilmiyorum .Şuan yine hamileyim ve bir aya doğurucam inş Param olmasın borç bulur yine gider özelde yapardım bu kadar da netim bu konuda.