Halimekinali123 gebeliğin hayırlı olsun illa hamilelikte çok kilo almana gerek yok. Bende kilolu hamile kaldım ikiz bekliyorum 24 haftalık oldum şuana kadar kilo almadım. Doktorlarda 10 kilo hakkı verdi. Hiç takılmıyorum sadece bebeklerime odaklandım. Onlar için yararlı sağlıklı şeyler yemeye çalışıyorum sende dikkatli beslenirsen sen değil bebeğin kilo alacaktır emin ol. Herkes 20-30 kilo alacak diye bir şey yok ki aladabilirsin gebelik bu herşeyden daha önemli fakat fazla kiloda şeker, tansiyon falan çıkıyor. O yüzden dikkatli olmakta fayda var 😊😊