Esimle aramizda kan uyusmazligi var. Benim 5+3te kanamam basladi. Gunde 3 ped degistirir durumdaydim. Doktor bebegin dusmemis ama dusuk tehliken var dedi.Bu durum 3 gun boyle surdu.Kan uyusmazligi ignesi oldum 3 gunun sonunda ve o yogun kanamam once kahverengi lekeye dondu ardindan da şükür ki kesildi. Kan uyusmazligi varsa kanama durumunda igne yapiliyor ama kanamayi kesen bu durum mu. Yasayan var mi ?