Nesrinnn İlk zamanlar göneğimin sağ tarafı sertti bastırınca cökmezdi hafif bastırırdım simdi 16 haftaya giriyorum sol tarafım sert sağ hafif bastırdıgımda çöküyo şimdide sol sertlesmiş solda mı yani şu an 😂
Meltem19 Nesrinnn 29 hafta olacak bebegım nerde napıo anlamıyorm.Anlayan nasıl anlıyo onu da anlayamıyorm😂😂
GlahBilgiliPelit Nesrinnn senin birazcık erken cnm tam nerde oldugunu hissetmen birazcık daha büyüsün net anlarsın annesi nerde oldugunu 🙂
3melekannesi Nesrinnn şuan 16+3 günlüğüz iki haftadırcsağ tarafıma toplanıyo sürekli şiş ve çok sert oluyo sağ tarafım😊
Nesrinnn Meltem19 bi taraf daha şişkin oluyo şu an sol tarafım daha büyük ve sert çökmüyo bende tam emin olmadıgım icin sorayım dedim 😂
GlahBilgiliPelit Meltem19 ayaklarını boşluğuma boşluğuma soktuğunda nerde oldugunu cok iyi anlıyorum😂😂😂😂
Nesrinnn AyeKantar şu an sol tarafım daha şiş ve sert sağ çöküyo sol çökmüyo hafif bastırıyorım tabi ama emin olmadıgım icin sormak istedim 😀
GlahBilgiliPelit Nesrinnn sonra da dersin ki az dur çocuğum 😂😂😂😂 ben ayaklarını boşluğuma soktukça artık dayanamıyorum da 😂😂😂 şaka şaka onlar iyi olsun hareketli olsunda biz çekeriz 🙏😛😄
3melekannesi Nesrinnn bn eminm bebek olduğuna 3. Gebelik olduğu için😀 dr. Gittim muayene karnımın sağ tarafı yine top gibiydi sertti dr. Şaşırmıştı erken deilmi die usg baktığımızda 2 büklüm olmuş toplanmıştı yüzüstü😂
Nesrinnn GlahBilgiliPelit maşallah canım ne gğzel kimiside hiç hareket etmemesinden sikayetci amin inşallah sağlıklı olsunlar tek temennim 🙏❤
GlahBilgiliPelit Nesrinnn aynen cnm çok şükür🙏 Herkesin farklı sorunları oluyor işte.. dua etmek gerek şükretmek gerek..
hazemm bastırmayın karnınıza elinizi fazla şuan kasıkta zaten bebeklerniz cok anlayamazsınız biraz daha guclensin cok iyi anlarsaniz bende 30 hafta oldum ☺