Bittercikolataa Kızlar adetim 1 gün gecikti olmam gerekiyordu olmadim test yaptim silik cizgiyi gordum kan verdim ve beta 12.60 cikmis yukselir mi yoksa korkmalimiyim cok stres yaptim sonucu ogrenmek icin aradigim bayanda pozitif kabul edin ama hormonlardan dolayi da olabilir dedi ne alaka cozemedim boyle olup sonradan yulselen varmi😔
UrasEgeninannesi Bittercikolataa 1 hafta sonra tekrar beta hcg baktır ve doktora git canım. Gebelik var görünüyor ama çok çok yeni
mlsmrtgl Bittercikolataa kuzum ben 7 ile öğrendim geç döllenmeydi . Endişe etme iki gün sonra tekrardan kan ver artışı takip et
Tugce1803 Bittercikolataa 2 günde bir aynı yerde aynı saatte kan ver 2 kat artış varsa hayırlı olsun🌺
Bittercikolataa mlsmrtgl Adetim 1 gun gecikti ya 12 cikmasi biraz tedirgin etti kuzum dua et olur mu🥰
Bittercikolataa sinber Adetten sonra mi cikti 7 deger canim insaAllah benim icinde hayırlısı olsun ya herkes icin 🥰
Bittercikolataa Tugce1803 Pazar günü tekrar kan vermeyi düşünüyorum cok mu erken olur bir kaybim var onlem almak istitorum bunda😔
12454 Bittercikolataa canım bende 11 ile öğrendim hiç korkma şüpheli gebelik diyorlar sonrasında yükseliyor hiç korkma stres yapma yeter 😊
tubaa34 Icini ferah tut bol bol dua et ve 2 gun sonra tekrar yaptir canim. Benim 2 arkadasim 6 ve 7 degerle ogrenmisti gebeliklerini biri dogurdu, digeri de 32 haftalik falan su an. Hic stres yapma, allahin izniyle yukselir o 🤲🏻🙏🏻
Bittercikolataa tubaa34 insaAllah canim Allah razi olsun beni tedirgin eden adetimin 1 gün gecip degerin dusuk cikmasi idi pazar günü insaAllah tekrar gideceğim 🥰
melekanesi Bittercikolataa canım hiç stres yapma. Arkadaşım adetten 1 hafta sonra kan değeri 14 çıkmıştı. Çok şükür sağlıklı kızı var.
Ozgectndg Bittercikolataa dert etme 2 gün sonra bidaha yaptır betan 2 katına cıkması gerek eğer yerinde sayar 2 katı olmazssa o zaman allah korusun kimyasal yada dış gebeliktir rahat tut kalbini pazartesi kan ver yine
Ikra12345 Bittercikolataa hamileliğimi ogrendıgımde 7.9 beta çıkmıştı adetime vardı 10 gün falan yanlış hatırlamıyorsam Bende çok korkmuştum strese girme Allah ın izniyle güzel haberler alırsın ınsallah 3-4 gün sonra tekrar kan ver baktır ☺️🙏🥰
Firdevsdd Beta hcg 48 gunde bir yaklasik olarak 2kat artar. Doktorun da muhtemelen 2 gun sonra tekrar gelmeni ve beta bakacagini soylemistir. Olumlu düşün hep😊
Bimelek Bittercikolataa ben de ilk ogrendigimde değerim 12ydi 2 gün sonra tekrarlayin 2 katına çıkmışsa sorun olmaz diye düşünüyorum 🌺
mlsmrtgl Bittercikolataa Rabbim sağlıklı gebelik nasip etsin kuzum 🙏🏻🌸 Stres yapma . Ben pco yum geç yumurtluyorum . Sağlık ocağında kan verince değerim 7 çıktı ebe sağlıksız dış gebelik dedi beni çok korkuttu . Doktor filan biraz acımasız davranıyorlar . Sen iki günde bir kan ver artışı takip et hcg 3000 mi geçince doktora git
sinber Bittercikolataa hayır geçmeden llk hissettiğimde regle 5 vardı ama bu değerler kişiden kişiye değişir döllenme süresi yerleşmesi kana geçmesi vs bu yüzden değer değil artış şekli önemli
Fata2014 Bittercikolataa benim bir kaç kez böyle düşük olarak çıktı hepside kimyasal gebelikle sonuçlandı maalesef😢 benim durumumda bu sonuçlar kötü oldu umarım sende normaldir